Copywriting

old fashioned quality

 voorbeelden

oh goodness

Mission statement aka 30 second pitch

| Copywriting, Geen categorie, General, Inspiring, Quotes, Training | No Comments
Mission statement Do you want to make a difference in the world? Where do you start? As the great Russian writer Tolstoy said: “Everyone thinks of changing the world, but…

Angst en Publiek Spreken: een inleiding

| Copywriting, Inspiring, Quotes, Speech | No Comments
ONZE OERANGST: VERNEDERING Welk gevoel wil je op het einde van een toespraak? Dat je zelf het einde moet bevestigen, en dat je dan aarzeling voelt bij het publiek: “Worden…

Fashion is not an illusion

| Copywriting, Food for thought | No Comments
Fashion is not an illusion created by an industry it it the expression of the deepest emotions designed by people

Copywriting

Omdat jouw teksten bij de keel moeten grijpen.

Al van kindsaf was ik geboeid door de kracht van het woord, zowel geschreven als gesproken. Ik schreef dan ook veel. Heel Veel. Aanvankelijk had ik niet echt de ambitie om ermee naar buiiten te komen, ik schreef toch vooral voor mijn plezier.
Dan werd ik aangemoedigd om ‘er iets mee te doen’. Zo zette ik al een decennium geleden mijn eerste stappen als copywriter en schreef ik poëzie op maat. Mijn belangrijkste opdracht was die voor Comme ça, een Belgisch modemerk. Ik schreef voor hun catalogus een gedicht dat je op deze pagina terugvindt.
Thans werk ik 30% van mijn tijd als copywriter. Mijn klanten zitten in alle sectoren, groottes en technische variaties.

Nog vragen? Graag.

Vraag meer voorbeelden en een prijsofferte. Contact

 u bent in goed gezelschap

beloofd

Gulde Schoen

8 mei 2017